12. lokakuuta 2011

Keposta asiaa

Sain ihanalta Themalta haasteen kertoa seitsemän faktaa itsestäni, joten tässä tulee.

1. Itken mielettömän helposti lukiessani ja katsoessani tv-sarjoja sekä elokuvia. Jokainen Potter saa itkemään ainakin kerran, ja se jakso Pokemonissa, jossa Ash melkein jättää Pikachunsa metsään saa minut vollottamaan holtittomasti. Tätä ei kuitenkaan tapahdu muiden seurassa, joten kukaan ei koskaan usko minua kun kerron heille kyynelehtimistaipumuksistani.

2. En hirveästi pidä bloggaamisesta. Painin blogin perustamisen parissa kahdesta kolmeen vuotta ennen kuin pistin tämän pystyyn, ja viikon sisällä inhosin jo koko roskaa. Mutta toisaalta, en myöskään pidä siivoamisesta, jalkojen sheivaamisesta ja paikkoihin kävelemisestä, mutta ne tehtyäni lopputulos yleensä miellyttää minua aika tavalla, eikä blogin päivittäminen ole poikkeus. En vain pidä itselleni asettamistani paineista, en sitten yhtään.

3. Kaikesta Pikachupuheesta huolimatta lempipokemonini ei suinkaan ole Pikachu, vaan Charmander, tuo liskojen kuningas. Tämä on hyvin tärkeä tieto, tätä kysytään Haluatko Kepponääriksi -ohjelmassa.


4. Haluatko Kepponääriksi on ohjelmaformaatti, jossa kilpailijat valitaan tuhansien ilmoittautuneiden joukosta, heiltä kysytään minuun liittyviä tuikitärkeitä tietoja ja voittajalle on palkintona viikonloppu kanssani. Olen täysin vakuuttunut sen olemassaolosta.

5. Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa kolmesataaseitsemänkymmentä päivää, joista noin viitenä emme ole saaneet aikaan minkäänlaista draamaa.


6. Hiukseni ovat elämäni aikana olleet turkoosit, vihreät, kaikkia eri punaisen sävyjä aina pinkistä nykyiseen punaruskeaoranssimihinlie, mustat, vihreät, harmaat ja lukuisia ruskean sävyjä. Oikealta väriltään ne ovat hyvin vaaleat. Kahdeksannella luokalla käskin äitiäni leikkaamaan minulle irokeesin luokkalaiseni pojan yllytyksestä. Ei ollut nättiä.

7. Tyttöystäväni kutsuu minua ajoittain hänen suklaamurukermavaahtopäällysteiseksi nallekarkkikoristelluksi kakukseen. Asenne mimmi!


(Tehtävänantoon kuului vielä haastaa viisitoista muuta, mutta enhän minä laiskuudeltani.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti