21. syyskuuta 2011

Fisuterapiaa

Koska tämä päivä meni pilalle ennen kuin alkoikaan, kiitos minun tyhmyyteni tai osaamattomuuteni tai yleisen saamattomuuteni, ei minulla ole oikein mitään mukavaa sanottavaa. Koneeni kätköissä on kuitenkin kuvia mukavammista hetkistä (ja kaloista) viime päiviltä, voisin vaikka paeta todellisuutta niiden avulla.


1. Meritähti roskiskaappini ovessa, also known as päivän kala numero kaksi.
2. Erihilpeä päivän kala numero kolme, jonka löysin uiskentelemasta sohvani uumenista. (Kyllä, aion postata ihan jokaisen löytämäni kalan, ja ei, minua ei kiinnosta kuinka moni teistä kyllästyy fisupuheisiin ja ottaa hatkat.)
3. DarkLoveBoy97. Anteeksi.
4. Tämmöinen söpöläisen ikuistin virnuilemasta oveni takana eräs ilta!
5. Jopa toi mun tuollainen kytkinkaappiasiajutskuhomma on hilpeä kun on nii in hyvä meno!
6. Yleensä en käytä minkäänlaista harkintaa hiusasioissa, mutta muutaman viikon mietinnän jälkeen päätin ottaa Fiskarssit kätöseen ja leikata otsatukan takaisin. Olen kotona. (Taidan lyhentää sitä inasen, en näytä vielä tarpeeksi dorkalta.)

(Tällaisten merkintöjen kirjoittaminen tosiaan piristää!)

3 kommenttia:

  1. http://thelmanblogi.blogspot.com/2011/09/faktoja-haaste.html
    tee jos jaksat hih!

    VastaaPoista
  2. Paula, minustakin, kiitos!

    Thelma, uu voisihan sitä :--)

    VastaaPoista